ההקלטה חושפת: המשטרה ידעה שיהודה גליק מאוים • האזינו

    בנצי לייזרוביץ | הקלטה: גלי ישראל 1 Comment on ההקלטה חושפת: המשטרה ידעה שיהודה גליק מאוים • האזינו
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר טען מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו כי "לא היה איום ספציפי על גליק", היום פרסם העיתונאי קלמן ליבסקינד ב'גלי ישראל' הקלטה של שיחה בין גליק לבין נצ"מ אבי ביטון, שבו אומר מפקד מרחב דוד במשטרה לגליק כי: "הוזהרת שלא יפגעו בך. היה לנו הרי איזשהו מידע מודיעיני שמישהו רוצה לפגוע בך".

    בין הדברים שנשמעים בהקלטה, אומר ביטון: "מר גליק, באיזשהו מקום הופך להיות איזשהו סדין אדום, זאת אומרת, כמות הפעמים שאתה עולה, ועוד פעם, אני באופן אישי, ממש לא אכפת לי, אתה יכול לעלות 80 פעם להר הבית, אבל אני רוצה לייצר איזון, אני רואה מה הצד השני חושב, אני רואה מה הצד השני כותב. או.קיי, דרך אגב, הוזהרת פה, הוזהרת שלא יפגעו בך. היה לנו הרי איזשהו מידע מודיעיני שמישהו רוצה לפגוע בך".

    תגובת המשטרה: "בעקבות הפרסומים השונים בעניין התלונות שהגיש יהודה גליק  למשטרה, ברצוננו להבהיר כי בבדיקה שבוצעה במשטרת מחוז ירושלים אותרו 16 תלונות שהגיש יהודה גליק בין השנים 1995-2014 בגין עבירות שונות. אף לא אחת מהתלונות התייחסה לאיומים על חייו".

    "עוד עולה מהבדיקה כי במהלך יוני 2014 הובאה לידיעתו של מר גליק התבטאות שנשמעה בשטח הר הבית, אודות כוונה להתנכל לו במהלך ביקוריו בשטח ההר. יחד עם זאת הובהר לו כי המשטרה תמשיך ללוותו בביקוריו בהר הבית ואף עצרה חשודים שניסו להתנכל לו במהלכם, ולכך התייחס מפקד מרחב דוד בשיחתו עם מר גליק שהוקלטה ופורסמה בתקשורת".

    האזינו לדברים:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני עדיין לא מבין בשביל מה לעלות להר הבית
      א. הוא רק מדליק תערבים ותראו מה נתוצאות
      ב. מה עם האיסור אפילו בספק – שווה ????